Testimonials

Vi har talt med et par af vores tidligere elever om, hvordan de oplevede deres skolegang på Juelsminde Dagskole. Vi talte om gode og dårlige stunder, og hvilken indflydelse det har haft på deres liv dengang og i dag. Vi drøftede også, hvad de fandt anderledes her i forhold til de skoletilbud, som de ellers har oplevet.

Amanda

Amanda var elev på Juelsminde Dagskole i perioden 2009-2011. Hun er i dag uddannet social og sundhedsassistent, og er meget aktiv i teatermiljøet – hun elsker musicals. Hun kom forbi skolen til et gensyn og en snak om hendes år her sammen med os. På denne specifikke dag, var vi i fuld gang med at forberede årets Efterårskoncert, så Amanda fik ved denne lejlighed også lige en plads i vores koncertoptræden.

Mikkel

Mikkel var elev på Juelsminde Dagskole fra 2013-2016. Han boede i samme periode på opholdsstedet i Juelsminde, som vi deler bygning med. Mikkel er i dag i lære som struktør og bor i en udslusningslejlighed på opholdsstedet Porsgaard. Vi besøgte Mikkel i hans lejlighed og fik en snak om livets større og mindre udfordringer.