Målgrupper

Juelsminde Dagskole er en skole fyldt med håb og muligheder for børn og unge mellem 7-20 år. Målgruppen er unge, der bor på socialpædagogiske opholdssteder, i familiepleje eller bor hjemme.

Vores engagerede fællesskab består af både dagelever og anbragte børn og unge.

Uanset baggrund og udfordringer står vores dedikerede lærerteam klar til at skabe en positiv skoleoplevelse. Vi gør vores allerbedste for at forvandle tidligere bump på vejen til succeser og opbygger et solidt fundament for vores elevers positive fremtid.

Indskrivning

Gør et skoleskifte let og positivt! Vi er her for at hjælpe med en ny start.

Visitation sker gennem Hedensted kommunes PPR-afdeling. PPR’s sekretariat kan kontaktes telefonisk på 79 75 55 06 eller 79 75 58 83 mandag-fredag i telefontiden 9-12.

Glæd dig til en ny begyndelse hos os!

“Forskelligheder er en styrke”

– Forstander Ellen Holberg

Godkendelse & Tilsyn

Juelsminde Dagskole er en privat selvejende institution beliggende i Hedensted Kommune.

Skolen er et dagbehandlingstilbud, der tilbyder et særligt tilrettelagt undervisningsprogram for elever, der ikke kan finde sig tilrette i den almindelige danske Folkeskole.

Undervisningstilbuddet er godkendt af Hedensted Kommune gennem en undervisningsoverenskomst og samme kommune fører tilsyn hermed.

Vores driftoverenskomst

Seneste tilsynsrapport